Äntligen..

Äntligen är de julledigt ett par dagar.. De har gått såå himla sakta idag på jobbet, kan ju beror på att de är fredag och fredag innan jul och allt. Men i helhet har dagen vara kanon bra, de har dånat julmusik i högtalarna över halva lagret.. haha
Åt så god lunch med mycket trevligt sällskap och vid två gick jag och fick akupunktur och massage, sen som pricket över i:et så fick jag tårta innan ja åkte hemmåt *kanon*.
En jobbarkompis går i pansion idag så vi tackade av honom. Så fick jag chansen att prata lite med mina gammla arbetskamrater oxå.. =) Jag har ju fått bytt avd.. är på plocket och städar... jaja de är ett jobb, en inkomst. Men nå vidare givande är de inte, men dagarna går fort med mycket skratt.. =)

Ja och då va man hemma.. bara tar de lungt nu innan måndag. Njuta av de dagarna man är ledig, ska ju jobbar tos och fredag nästa vecka och sen ons, tors och fredag efter nyår. Sen blir de väl att gå hemma en stund igen då.. *hmmm* tycker inte om de...

Jaja, in i duchen och sen öppna första ölen..
Julmats lagning på söndag... OCH... firar 3 år med Jimmy på söndag.. Shit va tiden går...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0