17 aug..

Ännu en dag på jobbet.... Men de är bara två timmar kvar nu som tur är.. =)
Har pratat med en "gammal" klasskompis hemmifrån som jag inte har sett på år och dar. Vi ska iafner och hälsa på och de ska bli så otroligt kul att träffa henne och hennes pojkar.  Det plareras grillning och sen Å-festen. Kan de inte vara 17 aug nu.. hihi Kanske man kan ta ett par timmar ledigt ifrån jobbet oxå, så man kommer ner lite tidgare. Tar ju ca 2-2 1/2 timme att åka. Är ju inte så mycket men de kan ju vara skönt att komma ner en stund innan man somnar av trötthet ifrån dagen. Jag hoppas inerligen att M & N kommer och grillar med. Skulle vara så kul.. *aaaaa* Kommer ju nästa att kännas som på gamla godtiden.. haha.. Eller jag förutom att jag har sambo och grejer nu. 

Det är rätt läskigt hur tiden går så fort nu för tiden. När vi 3 gick i skolan tycke jag tiden stog stilla och vips så bor man inte i samma kommun längre. Man är inte heller den person man var då. Varit med om så mycket på så kort tid. Men om man tänker så här då.... Om man inte har gått igenom allt som man har så hade ma inte varit där man är idag. Rätt enkelt igentligen, men (jag iaf) förstår de nog bättre när man har skrivit de. !? 

Nya mobil kom igår.. Änså länge är jag ju nöjd men har ju inte startar den ännu för den ska ju laddas 100 timmar.. nja kanske inte 100 men de känns så just nu. *fniss*

Ska in till Ludvika idag o kolla på kyl och frys igen. Se om vi hittar nå bra där och om vi inte gör de så blir de nog på onoff. Hade de bästa erbjudande..  Eftersom jag åker tåg nu förtiden så kommer min Babe och hämtar mig, han tar även med sin min mobil så jag kan roa mig medans han kör.. *;)

Jaha.. 15 min kvar till kafferasten.. *hmmm* 
Tatueraren har inte mailat ännu.. *suck* Ok jag är ivrig men jag vill göra detta nu..  Han ska skissa upp och maila över så får jag säga om de verkar bra.

T vi ses snart...



Jenny

Kommentarer
Postat av: tessan

hej gumman,ja du vi ses snart saknar dig massor puss o kram

2007-07-26 @ 07:31:17
URL: http://lillrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0