Ny vecka

Ja, då var de måndag igen, är på jobbet som vnaligt.. Är själv idag igen. Det är ju helt ok igentligen men inte när alla bilar o en massa männsikor som ska beställa saker samtidigt som de brukar göra bara för att man är själv.
Ja ja.. Tur att man har hjärtat här idag iaf.. ;)

Helgen... ja den blev ju inte som vi hade planerat den. I fredag skulle va bara ta de lungt för vi skulle åka till borlänge på lördagen. Hmm.. visst.. Typ vid tio belv vi hämtade för att åka till ludvika o festa med några av de finaste vännerna man kan ha. =)  Hade kanon kul.

Men de blev borlänge iaf senare på lördagen..  Vi hade kanske de vi skulle ha. De är bra svårt att hitta kyl o frys till bra pris. *suck*
På kvällen kom de ett par vänner till, vi grillade och hade de bara mysigt. Sen gick vi till ansans o pizzan efter de. Det är ju inte direkt nå drag på en lördag.. haha ja ja.. va kul att se lite folk osv.

Planerar vår lilla resa hem.. Hem till byhålan.. Ska på å-festen och träffa en "gammal" vän från skolan, det ska bli hur kul som hellst.  Och så kanske man kan träffa några fler.. (Mia ska vi ses??)

Nej ska upp på kontoret en sväng innan man börjar fixa ordrar..

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

När kommer ni ner då? :) Miss you!

2007-07-23 @ 15:35:17
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: tessan

fin blogg jenny,jag har min egen jag,lillrussin heter jag där kram vi höres o synes snart /tessan

2007-07-23 @ 19:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0