2 nätter kvar..

Ja då är man snart inne på näst sista natten då. Det ska bli så skönt när man får åka en på fredags morgon och veta att man inte behöver jobba igen den dagen. =)
Natten till idag har gått kanon bra. Vi har plockat 16 kolli + plastat och allt som hör till. Vi va mycket nöjda när vi fick gå hem i morse. hihi..

Snöat har de oxå gjort i morse och under dagen, vet itne när de slutade eftersom jag sov. Men vi har fått en del iaf. =) Tycker de ska komma mer så Anna får lära mig att åka snowboard.. haha kommer att bryta armar och ben..  Men de ser så kul ut så nu jäklar jag ska lära mig.

Fick pelletsbrännaren idag. Märkte ingenting när de va här och lämnade den. När ja vaknade stog den på altanen..
Så i morgon ska den väl kopplas in o allt som ska göra med de där, så jag hoppas att på fredags morgon när ja kommer hem är de varmt och skönt till skillnad från i morse, fasen va de va kallt..

Nähä.. mat va de igen då, sen vila innan de är dax att slänga sig i bilen och åka tll jobbet ännu en gång. Yur att nätterna går fort.. =)

Hej hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0