Syrenen..

Idag har vi klippt ner syrenhäcken till iaf hälften, shit den va ju 5-6 meter hög.. Va tog de.. ca 5 timmar ... phu.. men nu är de gjort. Klart.. då va de bara att släpa bort alla ris som ligger  över hela gräsmattan. Ööö, de tar verkligen aldrig slut.. *suck*
Men när vi var klara med att klippa ner den så åkte ja, jimmy, C och S till klacken och badade, bubblade och bastade. De va väligt skönt efter denna dag.

Tror att jag tycker om badhus denna vecka.. haha.. va i klacken i början av veckan med A sen igår va ja med L,  i linde och nu idag.. hihi, men de är så mysigt. hihi.

Jobbet ringde idag.. ska jobba natt i en vecka, börjar på söndag kväll 20.30 - 06.00. Resten av veckan sen blir de väl 22.00-06.00 tror ja att de va. Så vi får se hur de går, ska bli intresant.. för jag ska vara på en helt annan avd denna veckan än vad jag har varit förrut.. Men de går nog bra. Lite kul att lära sig nå annat oxå.

Nähää.. krypa upp i soffan då.. dra ett täcke över benen och glo på film.

God natt på er. =)


Tessan ja saknar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jenny jag saknar dig med massor men vi hinne rju ses en snabbis innan jul när ni kommer nero hämtar julklapparna puss puss

2007-11-04 @ 07:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0