*

Onsdag....De va ju iskallt när ja gick till tåget i morse, uscha mig, -2 grader.. O ja jag vet de är inte så kallt men när man älskar värme som jag gör så är allt under +15 grader kallt (sover ju med raggsockor jöö)... de ända som är bra med höst/vinter är att luften är frisk.

På fredag är de äntligen dax för en timmes behandling hos massören. =) Ska få 16 nålar och sen zonterapi på fötterna. Men blir ju nästan som en ny människa. Älskar de dagarna jag ska göra de, annars så brukar jag bara få några nålar och en massage och så brukar han bråka med mina revben, men de bästa är ju helt klart när de blir en hel genom gång.. =) Nedräkningen har börjat!

hihi snart helgen igen, tycker veckorna bara flyger förbi. Ska på gränges marknaden på lördag om de inte är för dåligt väder och sen  på kvällen blir de stopet. Blir nog kul.. =)

De går bra på jobbet, fast mitt kontrakt går ut på söndag, får väl se om min chef säger något om jag får fortsätta eller inte. Kan ju alltid hoppas på de.
Va ute o sprang en sväng när jag kom hem, de är så skönt att ta en runda i skogen och lyssna på musik, o inte tänka på något utan bara att njuta av naturen och friska luften. 
Snart dax att lägga sig i soffan och glo på sjukhuset och sen är de ju Grey's Anatomy..

Tessan! Bara några veckor kvar nu.. hihi.. Ska bli kanon roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0