Söndag...

Ja då va de söndag igen då.. trist som vanligt.. Jobba i morgon, usch o fy.. Fast när man väl kommer dit och börjar veckan så är de ju inte så farligt iaf. Det är tur att man har bra arbetskamrater.

Ja.. helgen då.. den har varit lugn. Fika med P och C i lördags och sen glodde på film och städare lite. Idag åkte vi till Kupolen och shoppade lite. Hittade byxor, tröja, halsduk och en keps. Så ja är rätt nöjd. Skulle bara vara ett par gympa dojjor och ett par vinterskor oxå. Aaaa, får ta de sen.
Innan vi åker hem åkte vi förbi min svägerska, hennes sambo och lilla sötnosen B. Ooo så fin hon är, börjar få tänder o allt sånt.. *hihi*
De har öppnat en ny skoaffär här i byn.. haha.. pratade med P o C om den o de hade hört att de va "dyra" skor.. Ojoj tänkte jag hur ska den går runt här?? Ja ja, ska in på tisdag tänkte jag, om ja bli klar hos Dr innan de stänger vill säga. 

Nähä... usch känner att jag skulle vlija och behöva sova, ja redan.. Men ja är så förbaskat trött. Kanske är för att jag sover lite för mycket på helgerna.. vem vet.. men de är ju sååå skönt.. Känns som om man behöver sova igen en hel veckan när man går upp tidigt....

Sova va de ja.. Kudden här kommer jag.. ;)


Kommentarer
Postat av: tessan

hej gumsan!!ja vem vill inte sova,jag är helt slut,är väll förkylningen,bara ca 5 v kvar tills vi se pussar på dig

2007-09-17 @ 15:38:32
URL: http://lillrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0