Sista natten..

Va inte nå trött när ja kom hem i morse.. inte alls, vred och vände på mig tills kl va halv åtta.. Men när ja väl somnade så sov ja så bra så.. =) Inte ens lillkatten kom och väckte mig idag. *skönt* Vaknade bara en gång vid elva taget och då låg hon och sussade på Jimmys kudde. *så söt*  Baltiz han var ute han.. han går ut när jag kommer hem.. Inte nå social alls.. Dagen va bra.. ja dom timmarna jag var uppe.. haha.. Åkte till tippen, skönt att få de gjort iaf. Planerar att åka till plantagen eller något i heögen så ja kan köpa blommor. =) Sen blir de att greja i trädgården om det är fint väder vill säga.

Har känt mig hänging ett par dagar, nysigt var och varanan minut käns de som och haft ont i halsen. Men i morse när ja kom hem letarde jag rätt på echinagard sugtabletter, tuggade i mig ett par sånna och när ja vaknade har jag tuggat dom så ofta man ska göra första dagen.. Och jag mår faktigt mycket bättre! Så skömt, för jag har verkligen itne tid att blir sjuk, och mycket mindre råd till de. Har bara 5 veckor kvar nu på mitt kontrakt..

Vi har börjar titta på ny ytterdörr och de blir fan dyrt.. för vi måste ha en såndär sido grej.. vet inte nå va de heter, men de är fönster och sånt som sitter breved dörren. Vi har ju tegelhus så man vill ju inte börja greje för mycket.. jaja de löser sig. =) Japp sista natten. Ska börja skriva in prover nu.. Kl 02.00 blir de pizza.. guu så hälsosamt.. *Asg* men vi får ju itne grilla längre så då blidde de pizza..

Sov så gott!
Hej Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0