Året 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Blev sjukskriven

2. Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja en hel hög.. =)

4. Dog någon som stod dig riktigt nära? Ja, min barndoms kompis mamma...

5. Vilka länder besökte du? Findland typ.. hahaha

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? De ni.. ;)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Oj, hmm har inget speciellt så där..

8. Vad var din största framgång 2008? Hahah ingen framgång alls typ.. bara motgångar

9. Största misstaget? Att jag inte lyssnade på min kropp bättre.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ehhh japp

11. Bästa köpet? Snårpan! =) (katten)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, grejer till huset..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Familjen, vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Fergi-  Big girl´s don´t cry..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och.. men mest glad! =)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Hmmm... vet inte..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte där heller...

18. Hur tillbringade du julen? Hos mina svärföräldrar

19. Blev du kär under 2008? Det va ja redan innan.. =)

20. Hur många one night stands? Inga.. Har ju min Jimmy.

21. Favoritprogram på TV? Grey´s, Cityakuten, The hills.. ojoj de är för många att skriva ner.. *hahaha*

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej nej.. det tar så mycket kraft att hata.. de r onödigt.

23. Bästa boken du läste i år? Oj läste en del. Jenna Jemeson, Manson, Mia´s systrar, Lemmy osv, osv

24. Största musikaliska upptäckten? Hmmm. vet itne.. kom många bra iår.. får väl se vilka som kommer att kunna håll sig kvar! *spännande*

25. Något du önskade dig och fick? Fotbad, ny micro.. haha

26. Något du önskade dig men inte fick? Nopp

27. Årets bästa film? O shit.. Sex And the city the movie va bra. och så finns de en HEL hög till! ;)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Firades hemma med famljen och goa vänner.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej de tror ja inte..

30. Vad fick dig att må bra? Min famlij och vetskapen att de börjar ordna sig på en del plan..

31. Vilken kändis var du mest sugen på? Hahah.. hmmm.. vilken jäkla fråga.. vet fan inte.. Ge förslag kanske??

32. Vem saknade du? Släktingar

33. De bästa nya människorna du träffade? Tror inte jag träffae några nya iår..  Men jag har träffat mina galma goa vänner.. ;) Som är bäst!




Jaha... nu har jag gjort denna.. Gör den ni med.. hihi fördriva tiden lite-... ;)

Sov så gott! Puss på er!!!!

Kommentarer
Postat av: w

kolla in min nya the hills blogg :)

2008-12-29 @ 23:50:50
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0