Onsdags kväll..

Kom precis hem ifrån Anka.. Har hjälp henne med en bokhylla, eller ja.. mest Jimmy.. hihi O så fick vi våfflor och kaffe. Så nu är jag mätt och belåten.
Snart börjar unga mödrar på kanal 5, de ska vi se.
Ja ni.. jisses tycker tiden går så fort. tycker inte ni de? Tyckte nyss att de va sommar, man grillade och drack gott med goa vänner. Nu i helgen är de julbord, helgen efter de lucia.. Det går alldeles förfort! Man hinner ju inte med alls.

Nästa helg ska vi in och kolla på NetOnNet i Örebro, de har tydligen öppnat affär där.. Kolla på två nya tagentbord, en till Jimmy och en till vardagsrummet. Men.. det som jimmy ska ha får han itne använda förrens vid jul, för de är min julklapp till han. Men det är ju lika bra att han får välja själv, så det inte blir fel grejer..
Ja just de.. Berättade jag förresten att jag tvättade han mobil i lördags morse... *hihihi* de ni... *mohahaha* jag tyckte de va rätt kul, det tyckte inte han. Kan tillägga att de funkar inte alls nu.. :)
Så han ska köpa en ny i mellandagarna.
Men ja tycker att om han lägger kläderna i tvättkorgen så ska fickorna vara tömda.
Om kläderna ligger någon annan stanns så kollar ja.. Jaja, den blev ju väldigt ren iaf.. *hihi*

Nu unga mödrar.. Ha en mysigt kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0