Snodd ifrån Millan..

Som rubriken.. har tråkigt så jag gör väl denna med.. ;)


Utmanad

5 saker i min frys:

*Kycklig, pommes, korv, jäst, dill

5 saker i min garderob: (har typ 3 st som är mina)

*Kläder, skor, gardiner, sängkläder, dukar

5 saker i min bil:

*Cd-skivor, filt, skräp, cd-spelare, is-skrapa

5 saker i min handväska:

*Plånkan, handkräm, flasköppnare (vitkigt), nycklar, skräp..

5 personer jag utmanar att göra denna lista:

*Hmmm... Linn, Mia, Linda.. ja typ alla andra som inte har nå bättre för er. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, jag orkar inte göra listan än (A) tihi. Var de god mat på julbordet då ? (:

2008-12-08 @ 14:39:19
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0