Jobb..

Fick ett telesamtal här i veckan att de är dax för mig att återgå till jobbet som labråtta.. haha.. Börjar idag, eftermiddag och sen jobbar ja i morgon och på söndag. Från och med söndag ska jag fixa allt jobb själv.. Ojoj.. de är mycket ansvar men de går nog bra. Så idag och i morgon får ja ha moralisktstöd =)

Mamma ringde och väckte mig o Jimmy idag.. Hon och Maxen ska iväg på släktträff.. haha.. då blir ju han super glad när han har en massa andra hundar att härja med. Själv ska ja hoppa in i duchen, sen laga mat så vi får matlådor, för efter de bär de av till gränges.. 

Nähä.. duchen va de ja...

Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: tesssan

hej min babe!!ja du vi har mycket planering framför oss du och jag.O JA skulle inte bli ledsen om jag vaknade bredvid nisse "jam jam"eller jonny för den delen,men jag vaknar ju bredvid min drömprins varje dag,men man får dag drömma,Suck kan man inte få ha allihop i stället,ne livet är orättvist ibland puss på dig min ängel

2008-02-21 @ 10:15:30
Postat av: Becka

Ja det känns lite jobbigt =/ Tack vännen!

2008-02-23 @ 11:39:44
URL: http://dulilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0