Åka bort..

Nu sitter ja och fixar skiver till min underbara granne Cissi så hon och sötnosen har något att lyssna på när de ska åka på semster. =)
I morgon blir det träning med Cissi kl 09.15, efter det fort hem och byta om, ut med hunden och sen gå till tåget som kommer att ta mig till västerås.. och där kommer min goa mamma att vänta. =) ska kolla lite i affärer och sen hem till Strängnäs. För det nalkas bröllop i helgen =) Ska blir så kul att få fira Ylva och Bruno. *hihi*
Jag tror jag har packat allt. *Hmmm* antagligen inte.. haha
På lördag morgon kommer Jimmy ner så det jag har glömt får han ta med sig.. =)
Varför jag åker tidigare beror på att jag vill träffa min mamma lite längre och kanske hinner med att träffa några gamla vänner. + att ja inte fixar att åka kors och tvärs hela tiden, får ondare och allt sånt. Fasen man måste tänka om mycket.. *Hmmm*

Nej, varma mackorna e klara. =)
 
Hej hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0