"""

Måste börja med och säga att filmen Angel va helt ok.. De va ju tur för de värsta som finns är ju när man har betalat typ 80-90 kr för att se en film o så är den hel kass... eller hur?!? Middagen va för den delen jätte god.. =)

Idag (eller igår) vaknade jag runt halv tolv.. de va så skönt så.. upp, år skinksmörgåsar och efetr de ut på en promenad med vovven o Jimmy.
Sen gosade jag med 1 veckas gammal bebis.. *mysigt* Grattis till er fina Elias.. ;) efter de hem, åkte till affären, hem igen och jimmy började med pajdegen och jag gick och vilade. Somnade nästa på en gång, va tydligen trött.. Upp igen vid 18.15, gjorde de sista på pajen och in med den i ugnen..
Sen var de bara att vänta på att åka till jobbet...

Försöker fixa bloggen, går så där.. haha.. Ähhh den blir kvar när den blir klar helt enkelt.. ja har inge bråttom alls.. =)

Hoppas att ni sover gott nu..
De ska jag göra om ett par timmar..

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0