Jobb jobb

Ja då är man tillbaka på jobbet efter att ha legat sjuk i två veckor. Känns bra att vara tillbaka och göra något. Och framförallt att orka göra något. =)

Helgen va bra. I fredags kom de goa vänner och firade Jimmy. Blev inte så sent. Vid tre snåret tror ja att ja gick och la mig. Gjorde även smörgåstråra och bakade muffins och marängkakor på förmiddagen. =)

Lördag: Upp vid nio tror kl va. Pratade lite med J innan han draskade hem. Sen vakande D, snackade lite och sen vaknade Jimmy. Glodde på tv en stund.. Sen började städningen och göra garneringen på smörgåstråtan, gjorde vanlig tårta och efter de bytte om till någotn finare kläder. Sen va de bara att slänga sig i soffan och invänta Jimms föräldra, syster , mina föräldra m.fl.
Dagen blev jätte bra. =) Jimmy va nöjd. Vid fyra tiden åkte alla hem och vid fem kom pojkarna igen och åt, snackade, spelade musik.

Söndag: Gjorde inte mycket.. Gick på mitt nattskift 21.30..

Onsdag natt: Japp då sitter ja här på jobbet. Kl är nu: 00.42, får gå hem kl 06.00. Väntar på att kolonen ska börja igen. Snart rast.. om ca 1 timme. Börjar bli hungrig nu. Bara 2 skift kvar snart =)

Fått mitt nya schema, de är 4 veckor som vi ska jobba helger.. eller ja typ jämt. Är inge road över detta schema men de är bara 4 veckor så får de gå.

Nähä.. ut och kolla lite.

Sov så gott.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: tessan

jo då de löste sig väll okej,ja o doris är också sams nu,ett tag till i alla fall,saknar o älskar dig
puss

2008-03-12 @ 08:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0