Ta fram din mobil & va ärlig!



HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Anka- nej de har ja inte.. haha

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Elin- hon är min kusin

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Jörgen- i sommar säkert

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Cissi K- alltid.. =)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Fia- mycket glad och trevlig tjej

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Arbetsfömedlingen i kopparnerg- ja jag gick dit när ja belv arblös haha

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Anki- jo de har jag.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Björåsens fysoterapi- ja de blir väl när ja ringer o bokar tid..

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Berts hårservice- så nej de är jag inte

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Anna- nej men de kanske blir någon gång. =)

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anna-Li- min barndomsvän.. gå ut o göra nå:alltid, ut som i en dejt, typ inte..

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Malin- pratar om allt, men nu blir de ju mest om Love.. =)

KÄNNER DU NUMMER 1?
Annette- ja de gör jag..(svägerska)

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Annette M- ja varför inet =)

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?
Annie- uppvuxna som syskon typ.. ;)

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Hej gumman!

Jag blev inte hemma igår, kom hem halv sex i morse, gaaah :)

Puss!

2008-03-16 @ 14:21:55
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Emma

Du som är emot djurtortyr, gå in på den här länken och läs! http://pemzy.blogg.se/1205763976_namninsamling_f.html

2008-03-17 @ 16:10:48
URL: http://pemzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0