Klart

Ja då har man beställt tågbiljetterna till S-näs igen då.
Skönt att man kan best genom internet och få dom hemskickade.  *Mi like*

Ingen direkt förändring i nacken heller.. =( Dr ska ringa i morgon får vi se vad han säger.. Vill vara FRISK!

Har börjat skriva en inköpslista till svärmors 70-årsfest. Som ska hållas här... Tyvärr så missar jag den eftersom ja ska på bröllop just samma dag.
Men jag ska göra min smörgåstårta iaf, som varit beställd ett tag nu.. *S*

I helgen blir de lungt.. eftersom jag har ont, ont och åter ont.

Kommentarer
Postat av: sanny

men ush, krya på dig. jaa, vi ses på lördag :) kram

2008-05-18 @ 10:22:47
URL: http://sannyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0