Alla helgona..

Så.. vad det någon som firade Halloween igår då??
Det gjorde ju inte vi kan ja ju säga. Vaknade med migrän igår så de va bara att lägga sig igen. Tyvärr så hade ja ju ingen medicin hemma så de va bara att klä på sig iaf och åka till apoteket.. men de dryga var ju att vi va ju tvugna att skotta oss ut. det är något jag inte rekomenderar att göra när man har migrän, trodde att jag skulle dö. Måste komma ihåg att ja ska ringa min dr och få en påfullning på migräntab, har bara ett uttag kvar.  Påminn mig! =)

Nu är ja i Starbo hos Jimmys syter. Jimmy och Kalle är i garaget och fixar Jimmys mamma bli och om vi har turså hinner de fixa våra med. Vi ska byta fjädrar på vår bil så de blir lite högre.. så nu sitter ja och Jimmy syster vid varsin dator och grejer.. =) Perfekt... hahaha Lilltjejen sover som en stock och när hon vaknade ska vi laga till lite tacos.. *muma*

Har ni varit vid kyrkogården idag då? det har vi.. det är ju inte den rätt men när mina nära ligger ju i minneslund så igentligen spelar det ingen roll vilken man går till. Så vi tände 2 ljus. För Pappa, farmor, farfar för ett och den andra är till. Morfar, Linneá, Rune och Göran.

Ha en mysigt alla helgona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0