Fredag och helg..

Äntligen helg! skönt...
Va ska ni göra? Ja har inte en aning om va man ska hitta på.. Blir säker att vi bara är hemma och tar de lungt. Har varit en rätt jobbig vecka så bara slappa är helt ok för mig.
Snö... ja de har vi..för en stund sen så bara öste de ner. =) för mig får de gäran vara snö, bara de ligger kvar. vill itne ha nå blask..

Jaha då är de snart dax för julbord med goa vänner. =) Ska bli gott de. den 6 dec närmaresagt åker vi till älgen.. Har aldrig ätit där.. Har ni?

Kanske man ska ta och äta lite lunch?

Hej Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Beckis

Hej babe, har du tråkigt är de bara att komma hit=)

Jag har ingen bil längre så det blir lite svårt för mig att ta mig någonstans!



Puss puss

2008-11-21 @ 15:08:11
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0