Klart..

Nu är ja helt klar.. har även kollat på avsnitten på the hills. Men på datorn... skivan muppade sig...jaja..
Nu är de snart dax att glo på charterfeber eller va de heter.. =) Rätt kul.. hihi.. men man blir ju såå sugen på att åka utomlands, till värmen. Innan ja belv sjuk så var planen att vi skulle åka till thailand i januari, februari och vara där runt 1 månad.. Tyvärr så blev de inte så...pga av att ja belv sjuk och att de ska vara så svårt att få hjälp... med tex. pengar, vård osv.. listan blir lång.... blir ju så trött på att bråka hela tiden. Men de är väl så.. nu förtiden i detta sverige..

Nej, ska ta och värma på lite mjölk för att få varm choklad.
Nu ska Jimmy bara jobba en kväll till sen är de helg..  skönt att ha han hemma sen.

Varm choklad va de ja.. ;)

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: jenny

ja jag tror som dig, dröjer int elänge innan det blir skilsmässa! tyvärr, men nån gån måste hon väll inse att han är helt värdelös:P



jag skulle också vilja dra utomlands ett tag, sverige har så trist klimat! synd att du inte kunde få åka till thailand!

2008-11-27 @ 13:08:11
URL: http://thehills.webblogg.se/
Postat av: Beckis

Hej sötnos! När ska vi träffas då?

Snart, jag saknar dig!

2008-11-27 @ 17:05:38
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Beckis

Kommer hem vid halv fyra=)

Jag får bil om cirka en månad och då kan jag komma=)

Puss puss

2008-11-27 @ 21:54:49
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0