Tisdag..

Tisdag, tycker att jag redan har tröttnat på denna vecka.. hahah.. tycker de går sååå sakta.. =)
Jaja.. i morgon ska ja på lite ärenden, balndannat till banken och fixa ett nytt visakort osv.. Ska hämta upp Anka så hon får vara min sällskapa dam i morgon.. =)
Va har ni gjort idag då?
Själv har ja varit hos kuratorn, tränat och roat min svärmor en stun medans Jimmy fixade de sista på hennes bil. Hoppas att de går igenom besikningen i morgon.. "håll tummarna"

I kväll är de ju fullspäckat på tv.. hihi.. från halv åtta till elva tror ja..
Nej ni, nu ska ja sluta för Jimmy måste brya internet för vi ska dra upp kabeln på vinden, så ja slipper snubbla på den.. =)

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte kul alls att de är kallt faktikst :/

joo vill du veta vad jag gjort idag ? ^^

jag har varit i skolan, sen har jag städat. och nu kollar jag på tv med en paralell klassare, du vet han som ringde när jag var hos dig :)

2008-11-04 @ 20:56:37
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Beckis

Hej hjärtat!

Vad tråkigt, här går tiden så fort att jag inte hinner med själv=)

Idag ska jag o Emma till Örebro och va på mässa, vi ska representera Brunnsviks folkhögskola=)

Ska bli jätte roligt!

Kom och fika nån dag=) Jag har inte råd att åka bil=)

Fattig student vet du=)

Love ya babe!

2008-11-06 @ 06:08:56
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Beckis

Ja kom=)

2008-11-06 @ 20:01:01
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0