Planering, planering,,.

Det pratas, planeras, skrivs och diskuteras mellan mig och två till. Vad de är kan ja ju itne avslöja ;) Men tidsnog kommer ni få veta.. Snart har ja banne mig ett halvt kollegeblock fullt med saker. =) Vet ja någon som tycker de är kanon bra iaf.
Men de kommer att bli så kul alltsammans!

O nu är de bara ca 3 veckor kvar innan ja får träffa min mamma och mina goaste tjejer Malin och Tessan! Ska bli så kul.. =) Ja hoppas även på att kunna göra mina naglar när ja ändå är nere i civilisationen.. *L*

Ja vad har hänt i dag förövring då...
Vart hos min kurator för första gången, va kanon bra =)
Tränat..
Kollat på när Anka har sattit ljungen i  krukor osv.
Damsugit, plockat undan på databordet (Jimmys) och tvättat..
Tycker ja har fått mycket gjort.

Nu vänta ja på att Jimmy ska komma hem. Hans sista em pass innan helgen är snart slut.. typ om 1 timme. Då är han bra glad när han kommer hem. O så måste ja ju se hur många steg han gått idag. De har nå tävlig eller något innom företaget o så med andra.. Då blir dom lite mer moteverade över att röra på sig och de är ju inge fel på de! =)

Nej kanske ska göra min andra kopp te nu till Hell´s Kitchen börjar.


God natt på er..



Kommentarer
Postat av: Mirjam

Åh, hemligheter för fulla muggar förstår jag :)

Spännande!



Jag lovar att koka ihop nåt gott när vi ses, vilket jag tycker ska bli snart!

2008-10-02 @ 22:36:35
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Ja, det är ju några år sen nu. Vi får försöka planera in nånting. Vore kul att komma och se hur du bor oxå!



Kramar

2008-10-02 @ 22:47:42
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Kunde nästan tänka mej att byn du bor i är i ungefärlig storlek med köpingen.



Hur långt är det mellan dej och mej?

2008-10-02 @ 22:57:12
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Nej, det va ju kortare än jag trodde.

Då kanske vi dyker upp nån dag, jag och min baby!

2008-10-02 @ 23:11:57
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0