Burr..

Fy så kallt ute.. 8 ynkliga grader. =(
Snart ska dra på min fullmundering och bege mig ut i kylan, ska ta en promenad till sjukgymnasten. Tänkte att ja skulle ta mig en prommis iaf idag så då kan ja ju göra de nu.
Ska nog dra i gång pelletsbrännaren innan ja går så är de varmt och skönt när ja kommer hem.
Påminn mig! Ja måste ringa till Folksam när ja kommer hem..

Det är mycket tankar som far runt just nu. Hur ska de bli med allt? Så de kanske passa utmärkt med en prommis nu då.. Eller hur?
Måste även försöka gå ner de kilorna som ja lyckats så bra att gå upp..
*skärpning Jenny*
Mia några tips?

Hej Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag analyserar måttligt skulle jag tro. Men jag drömmer konstigt jag med, nästan skruvat. När jag berättar för människor om mina drömmar, blir det ofta tyst och efter en stund frågar de varför jag drömmer så konstigt :) Tänk om jag hade svaret på det :)



Puss

2008-09-16 @ 12:19:46
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0