Sängkläder../frågor..

Dessa har ja hämtat idag ifrån ica. Dessa är ifrån Ellos. Så nu är tvättmaskinen i full gång så ja kan byta i morgon =)

 




1. Jag har insett att... ja måste ta ställning till vissa frågor..
2. Jag lyssnar på... datorsurr just nu
3. Jag pratar... väldigt mycket =)
4. Jag älskar/tycker om... mina nära och kära
5. Mina bästa vänner är... oerhört viktigtiga för mig.
6. Min första riktiga kram... av mamma o pappa tror ja väl.
7. Jag avskyr när folk frågar... har du inga barn/när ska ni skaffa barn?!?!?
8. Kärlek är... något vackert
9. Någonstans tänker någon på... mig.. *så klart*
10. Jag kommer alltid att... vara en Carlberg ^^
11. Jag är hemligt förälskad i... hihi kan ja ju itne säga.;)
12. Sist jag grät var... när ja läste Mias systar för kanske 1 vecka sen eller nått
13. Min mobiltelefon är... ja nå otroligt nöjd med.. (för en gångs skull)
14. När jag vaknar på morgonen... sucker för att ja måste gå upp
15. Innan jag går och lägger mig... dricker ja vatten,läppsylar och glor på vänner avsnitt
16. Just nu tänker jag på... sova
17. Bebisar... underbara
18. Idag har jag... solat + mycket annat
19. I kväll har jag... ätit pizza med Anka
20. I morgon kommer jag... måla lister och ska fika hos svärmor


Nu blir de soffan och glo på någon film.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0