Söndag..

God morgon på er! Japp ja gick upp för ca 30 min sen. O i dag mår ja helt ok.. just för stunden iaf =)
Vakande kl åtta i morse med världens huvudvärk, lyckades somna om och vaknade av att Jimmy kom in.. han hade varit ute och fixat svärmors bil.. då kollade ja på kl och bestämde mig för att gå upp. Jag förstår mig inte på min huvudvärk alls! Har även fått nya tab, kan va dom oxå. Dom gör så ja slappnar av och kan sova.
De va markand i helgen, ja de pågår säkert fortfarande men vi bestämde oss att inte åka.. Vara hemma är rätt skönt de med.
Nu är de dax att hoppa in i duschen och sen bege oss till svärmor så hon får sin bil.

Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0