Usch denna...

Usch denna vidriga sjukdom som tar så mångas liv. Spelar ingen roll hur gammal eller ung man är, vem som hellst kan drabbas. Denna sjukdom som heter Cancer..

Tessan min underbara vän, tankarn är med dig gumman! *många kramar*

Har läst en blogg om en tjej som heter Madde.. Hon somnade in den 15 sep -08..
En tjej på 20 år, förlorade kampen mot denna sjukdom. Ja hoppas och tror att hon har de bra där hon är nu.
Mina tankar går till hennes familj.
Det finns en man namn Peter som har startat en insamlign i maddes namn.
Länken är: http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html


En stor önskan är ju att denna sjukdom inte fanns, för den tar sååå otroligt många liv.
Alltd har man någon i sin umgängeskrest, familj eller annan som har eller kommer att få.

Blev kanske inte så glatt inlägg detta men de är något som berör så många. Och denna dag har ju int varit bra överhuvuetaget...
Jag hoppas att det kommer att komma fram ett botemedel så att vi kan rädda fler.
Kämpa på alla där ute, ge inte upp.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Nej, jag visste inte att den boken fanns. Måste inhandlas :)



Det går bara bra, men jag tar mej bara tid att läsa på kvällarna, så jag har inte hunnit längre än till tredje kvinnans första kapitel.



PoK

2008-09-17 @ 23:24:12
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0