1 April

Äntligen är april här! *jippi* Vad vi har längtat.. haha.. nej då, men nu börjar snart våren. Ska bli så skönt. Solen värmer bra idag, kanon då smälter snön lite fortare. =)

Hur blir er dag idag?
Själv inväntar jag Jimmy för att åka till luddis. Ska besikta bilen.. =/ Håller tummarna för att de inte är nå fel., fy tycker de är lika drygt varje år..

Ja så vår vi se ifall man bli nå lurad idag då? *hmmm*

Tycker tiden går så fort nu. Fasen nästa veckan är de ju påsk. Sen händer de något varje hekg nu efter påsk o sen är de valborg. Det gör mig inget att de går fort.. =)

Ut i solen med er nu!


Ha de bäst!




Bjuder på en bild på halva mig och Jimmy.. haha..
Han tycker jag är dryg.. ;) Som vanligt.. *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0