Morgondagen

Hej hallå bloggen!

I morgon bär det av till fjärdhundra, till min moster och kusin. Moster fyller 60 år på söndag så i morgon blir de kalas med smörgåstårta och grejer. Ska bli jätte roligt att träffa dom =) nu va det ett tag sen.
Hittade en lång sommarklänning, en kofta och att par örhnängen idag, ja just de 6 par strumpr oxå. Kanon bra.. hihi Då kan ja kasta alla strumpor jag har hemma, dom är på sista refrängen kan ja tala om.. Vädligt nödvändigt vetande va?? ;)

Ja då är de snart maj, va ska ni göra på valborg? Själv vet vi inte riktigt. Blir kanske grilla med E och P, men ja undra vet någon om det blir någon majbrasa i byn?? Säg gärna till.. =)

Nej nu ska ja masa mig i säng.. sov en stund.. =) Oooo i morgon eller på söndag ska ja få min fötter fixade av mamsen, det är kanon att ha en mamma som har jobbat som fotvårdare.. De ni!! inte illa va.. haha



Sov sågött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0