Skit bil!

Dumman bil att vara dum.. Avgassystemet mår inte bra, det som är fram, vet inte riktigt var felet är men de låter som om vi åker värsta rallybilen.. =/  (Det är främre avgasröret, frågade jimmy)
Vi till mekonomen och kollade om de hade något hemma men nej, och de va till och med slut på deras centrallager.. *grrrr* Biltema har inga, suck och pust. måste bytas så det inte släpper helt.. och priset på mekonomen va ca 1.200 typ.. så de va ju inte en billig grej..

Annars har dagen varit bra, varit till tippen för att slänga 5-6 rötter som jimmy grävit upp.  Va in på ljung & co i luddis och kollade efter en klänning till bröllopet i juni, men näää.. hittade inget och jag vet ju inte hur stor ja är de heller för den delen, men kika kan man ju.. =) Prövade några, men nä fy, antigen va dom stora som hus på mig eller så va tuttarna i vägen.. Vilka problem va.. *asg*

Idag va de en kille här och mätta 3 st fönster, ska sätta in persejener (vet inte hur de stavas), ska bli riktigt najs.. =) Bebisen får i sitt rum sen vår sovrum och gästrummet.

Nej tvätten kallar, den hänger tyvärr inte upp sig själv..

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för stödet om Göteborg, sånt jag behöver höra (: Min familj tog de ganska hårt tror jag. men än vet jag ju inte om jag kommer in.



haha och förresten, så borde man nog uppfinna något som gör att tvätten hänger sig själv :D

Kramar

2009-04-21 @ 20:15:49
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Vilket skit att bilen strular.



Du får vänta med att köpa klänning tills strax innan bröllopet. För jag har väl inte missat nåt (typ att det är du och Jimmy som ska gänga er?) ;)





Stor kram

2009-04-21 @ 21:43:55
URL: http://mirjamspanier.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Vad roligt med bröllop. Jag har nog aldrig varit på ett "riktigt" bröllop. Enda gången är nog när mamma och min lillebrors pappa Sören gifte sig och det va borgligt!



Katter kan de små rackarna :)

2009-04-21 @ 22:25:23
URL: http://mirjamspanier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0