Ännu en vecka

Ja då va en ny vecka här igen då.. tiden rinner iväg.. bra de.. =) Har varit jätte dåligt på att lägga upp bilder men ja ska bättre mig. Men inte idag, för idag har jag nog ingen ork till något känns de som. Förvärkar kommer och går, vill bara att de ska sätta igång och inte hålla på så här, blir man ju tokig på.
I morgon blir de Communicare i vanlig ordning sen ja.. vet inte vad de blir resten av veckan.. Va ska ni göra?
Anka den jäkeln är på mallis och njuter av sol och bad.. Är grymt avis. =) hihi Hon kommer hem på lördag och va jag längtar efter att få höra om allt. :)

Nää.. ska a och äta upp mina mackor nu och sen glo lite på tv. Ja och Knasen va på promenad förut och han är lika död som jag är efter.. *asg* de är bra med en "äldre" hund just nu som orkar lika mycket (eller ja lite) som jag.. haha

Ha en underar dag i solen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0