Men va fan..

Vaknade runt 2 av 3 i natt av att jag hade värkar.. Hade de kanske till 4 kanske, sen somnade jag om. Kunde så klart inte sova när ja kände värkarna. Men de slutade väl.. Eftersom ja somnade.. =) När Jimmy gck upp vid sex taget fick jag 4 jätte kraftiga värkar o sen slutade dom.. Somande om och vaknade av telefonen vid halv åtta. Jaha.. så nu sitter jag här.. Inte sovit igen och känner mig helt slut. Och inte känner jag något nu.. *suck* Va tröttsamt!
Snart får jag iaf väldigt trevligt fikabesök och efter de blir de nog att vila en stund.

Som tur är så är de ju soligt idag =) Har redan häng ut en lass med tvätt, eller ja vid nio i morse gjorde jag de.. =) Va ingen idé att ligga kvar tyckte ja..

Jaha, ska ut och kolla om posten har kommit.



Ha en underbar dag i solen.. ;)

Kommentarer
Postat av: sanny

ja nu kan ju lillen komma lite närsom :)

2009-08-15 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0