trött

Fy va trött jag är.. fy och blä. sov inget i natt pga att har sån värk i höfterna. Oavsett hur jag ligger så gör de ont. Så trött på detta nu..

I morgon är de en ny vecka, ska till communicare i morgon bitti. På tisdag ska ja till barnmorskan och kolla läget med bebis.. =) ska bli kul.

I fredags så va de bröllop =) Min kära vän Tessan fick sin Stefan. =) Tyvärr så kunde vi inte delta. Pga att jag är höggravid och har ont och förvärkar osv. Är så glad för deras skull.. =)

Nu ska ja dra omkull mig på soffan..

Hej hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Becka

Shit det är ju bara 23 dagar kvar ju=) Mamma mia!

Love ya.



Hoppas att din värk snart går över!



Pussss

2009-08-02 @ 21:37:22
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling där du kan vinna en Henley Klocka med läderarmband & Diamante i samarbete med Swefox..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor.html



Var med ;)

2009-08-04 @ 10:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0