Snö!

Tjohooo, de snöar! De ni.. hihihi

Jag är såå dålig på att blogga, sorry, men ja tycker dagarna går så fort..
Ok.. Igår va ja i linde med lillskrutten. Hälsade på Linda. =)

Sitter och väntar på att paket ifrån hm.. hihi shoppade byxr till Wille och ett par mjukisbyxor till mig.

Fredag idag, härligt! Ska snart hoppa in i duschen innan Wille vaknar sen bär de av till svärmor för fikan som görs varje helg.
På söndag ska vi till kyrkan och sen till församlingshemmet på fika. Ska bli mycket trevligt! =)

Jisses vad tuden går fort, de är ju snart jul nu.. De ska bli så mysigt och kul. Älskar julen! hihi

Nej duschen innan min älskling vaknar!

Ha en underbar helg!!!




p.s. Wille skickar massa pussar o kramar till sin fina fina gudmor. d.s

Kommentarer
Postat av: Anne

Kom att tänka på en sak: Är jag gudmormor när Malin är gudmor?? Ha en jättebra jul och man undrar ju vem som får mest julklappar i er lilla familj!?



Många kramar från Loves bästa mormor

2009-12-04 @ 15:03:38
Postat av: Malin

Skickar massor med pussar och kramar tillbaka till goskillen...

2009-12-06 @ 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0