HELG!!

Äntligen lördag, tycker dom är bäst. Sova tills man vaknar och sen gå runt i pyjamsa resten av dagen.. Ja om man nu inte har något inplanerat vill säga.
Helgen hittintills har sett ut så här:

Fredag- Började med att spy upp frukosten.. =(.. sen bar de av till Örebro med svärmor. In på sjukhuset sen ut till marieberg. Åt inget under hela dagen, vågade fan inte.. Mådde inte nå bra. Men ja drack desotmer..Colan va otroligt god kan ja tala om .. =) Va hemma runt 4 taget och helt slut va ja. Fick i mig kärm iaf på kvällen, sen blev de god natt.

Lördag- Vaknade runt halv tio och kände mig både utvilad och att ja mådde bra. Åt en knäckemacka innan ja steg upp.. Eller ja en halv, hade en vovve som låg breved och tigde. Det va ju bara en hårdmacka utan något på.. Men de tyckte han va super gott.. Knäppa hund.. ;)
Upp iaf, åt frulle. Jimmy tapetserade klart "skit rummet" och ja gjorde inte ett smack.. *såå nice såå*
Efter de bar de av till Ställberg och fika. O nu sitter ja här, rätt så mätt efter en pizza. Fick i mig bra mycket och de känns kanon. Vill ju få i mig mat men de är svårt när man inte har något matlust och mår illa. Tycker de ska gå över nu..
Så blir de melodifestivalen om ett tag, alltid lika kul och kolla på. Men... ja måste måla ett element i kväll. kanske ska ta och gör de nu så man får ta kväll sen.. Eller va tycker ni?

I morgon vet ja inte vad som händer.. Återkommer med de..


Ha en jätte mysig kväll nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du kunde äta lite idag iaf, kan inte vara kul att gå runt och må illa :/



Tack för tipset, nu kommer jag sitta bänkad framför tvn kan jag tala om :D



Kramar

2009-03-01 @ 03:26:23
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0