Hurra Hurra Hurra!

Idag fyller söta Linn år! Hoppas att du haft en jätte bra dag gumman. Vi ses i morgon. =)

Idag ska vi till klacken. Ska ta med oss varmchoklad och smörgåsar och allt som hör där till. Pokjarna ska åka pluka.. =)
Så de kommer att bli kanon kul. Ska leta fram lite filtar och grejer så man kan sitta varmt.

Fick just en kilpptid oxå. Mycket trevligt. På tidag blir de av. Ska bli skönt att få håret lite mer i samma längd. Längtar! De va kanske i maj/juni ja klippe mig sist, så de verkligen dax att göra de.

Nej lär greja lite..


Ha de bra i kylan.. =)

Kommentarer
Postat av: Plinnn

Tack så mycket :D tihihihi jag ska inte jobba imorn, men ska till kumla och kolla in studentklänningen, hör av mig så fort jag kommer hem (:

2009-02-19 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0