Snart ny vecka

O fy, nu vecka om några timmar.. Helgerna går alldeles för fort tycker jag.. Sov en stund på dan med idag.. hehe.. skönt de.. ;)

Idag har söta Linn varit här och fikat. Då fick vi även denna.. =) Fösta bebisgrejen.. hihi Den är såå söt..
Tusen tack Linn!




Jimmy och Kalle håller på att bygga bar för fulla muggar. Blir kanon bra. =)
Hoppas att ni har haft en mysig söndag. Jag har mest mått illa idag.. men annars har de varit en kanon dag!

Nu ska ja ta och slänga mig på soffan en stund till innnan jag ger upp, då blir de sängläge och Zzzzz.. Guuu så skönt ja längtar.. hahah.

I morgon blir de Communicare.. Precis som vanligt.



God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Becka

Åhhh va söt=) Tihi=)

Puss

2009-02-22 @ 20:21:58
Postat av: Mirjam

Tack gumman. Det är klart det ger med sig, det är bara ett jädra skit när man väl sitter där, fast i smeten. Uh!



Vilken söt liten overall :)





Puss och kram

2009-02-22 @ 22:20:36
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Linn

Kan ju inte låta bli att köpa söta saker (A) tihi.

Du får lägga ut bild på baren sen :D

Kram

2009-02-23 @ 19:25:00
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0