Snö.. så förbaskat mycket snöö

O jisses, nu ni, nu är de snö här hos oss kan ja säga. Vet inte hur mycket det är men kan tippa på några dm är de iaf.. Nu räcker det tycker jag, men jag har hört ryktas om att de kommer att komma mer.. *hmmm* vet inte om ja tycker om de ja..
jaja.. ska försöka komma ihåg att ta kort i morgon så ska ni få se..

Hade de jätte mysigt igår kväll i Silverhöjden. Roligt folk och bra stämmning. Tycker om sånna lördagar.. Blev lite kareoke, inte för min del för ja sjunger som en kratta.. jag åt mest.. haha..

I morgon är de måndga igen.. fan va helgerna går fort nu. Blää.. Men guu så ja längtra tills de börjar bli vår, när blommorna börjar komma upp och solen värmer. Men vi är ju snart där. De går ju rätt fort. Bara man kommer förbi februari så.. 
Ja ni har väl inte glömt att de är alla hjärtans dag på lördag??!  Så ja tycker att alla ska ta och sicka ett sms, ring eller åka och träffa någon som man tycker om. Tycker man kan göra de när somhellst men nu när de ändå är alla hjärtans dag så passa på. Att bara tala om för någon att man uppskattar dens vänskap osv de värmer så.. Iaf hos mig! ;)

Här kommer en bild, de bilden visar överaskade oss på julaftonskvällen..08.12.24..



så.. va betyder då detta.. ja.. jo.. hmmm.. shit... oj.. oups.. ja vad säger man? Blir mamma i augusti.. finns inte så mycket mer att säga va? Eller va tycker ni?!? ;) SHIT 6 månader kvar! O MY GOOD!!



Nu blir de sängläge! Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vilken fantastisk överraskning hjärtat! Jag blev alldeles varm (och väldigt överraskad) när jag såg bilden.



Stor grattis till er båda två!



Pussar och kramar

2009-02-08 @ 23:27:18
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN GUUUUUUD, GRATTIS :D . GUD VA KUL !!!

Tihi men åh, vad roligt :D

2009-02-09 @ 08:20:58
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

GRATTIS , härligt =D

2009-02-09 @ 08:28:10
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: natty

ja det var kul träffa er med :) och så fick vi ju veta kul nyhet!



oj, på julafton, vilken superbra julklapp ni fick! :D



känner du på vilket kön det kommer bli? eller har du ingen aning? :)

själv var vi bombsäker på det skulle bli en gosse men ack så fel vi hade! ;)



kram

2009-02-09 @ 09:25:49
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Jag förstår det och jag är jätteglad för er skull!



Puss och kram

2009-02-09 @ 12:01:39
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur känns det då? Känns det inte läskigt? ååh jag har inte fått det ur huvudet på hela dagen, är så glad för er skull :D

2009-02-09 @ 16:42:28
Postat av: loves mormor

Malin ringde o sa att jag var tvungen att läsa din blogg idag! Jättegrattis och hoppas det blir en varm o skön sommar till stora magen (hihi). Kram från världens bästa mormor (Loves allstå!)

2009-02-09 @ 20:05:30
Postat av: Linda

Gaaah!! Grattis! Nu vet jag fyra som ska ha barn! :D

SÅ avundsjuk!



Puss å kram

2009-02-09 @ 20:53:14
URL: http://linduz.blogspot.com
Postat av: Gunilla Carlberg

Ha Ha!!!!



Det är jag som blir MorMor!!!!!!!!!!!!!!!!

Väntar och längtar.



Puss Karmizzar

2009-02-10 @ 14:07:07
Postat av: Malin

Massa pussar, kramar och kärlek från Malin, Nicklas och Love!!!

2009-02-10 @ 15:50:56
Postat av: Rebecka

Me so happy for ya babe! Du är värd det!

Njut på nu!

Kisses from you love!

2009-02-11 @ 15:58:36
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0