Wii

Jahapp då är vi Wii ägare.. Och fasen va kul det är.. =) Så nu vet ni vad jag kommer att göra de närmaste veckorna.. haha
Åkte till bolis och köpte ett av en kille.. Kanon.. =)
Sen så klart tog vi en sväng i kupolen oxå. När vi ändå va där.. Åkte hem med ett par mjukis mammabyxor från H&M. Jätte sköna. Så jag är nöjd. Eftersom vi har en timme (enkel) bilfärd till något större shoppingcenter så tog jag tillfället i akt att kika in på babyproffsen, tog lite kataloger. Så nu har jag något att bläddra i. Bäst att passa på när man är i närheten. Fasen de är inge kul när man bor långt borta för alla bra affärer! Jaja..

Nu är de snart dax för att för sängen.. Ska bli så skönt såå.

Ååå jag är såå glad för min vän. Ojoj de händer bra saker nu..


Puss o god natt!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Det ser jag fram emot gumman :)



Puss

2009-02-11 @ 23:15:06
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0