God morgon min kärar..

God morgon.. Japp ja gick upp nu. Jag är trött.. har varit de ett tag så ja sover så länge jag vill, för nästa vecka börja ja med behandligar igen o då måste ja upp i tid.. Fy bubblan säger ja bara, vill ju sova.. ;)

Idag blir de klacken med Anka.. Ska bada, basta. osv... Ska bli skönt..
Jimmy är hemma och är sjuk, feber och grejer så han går runt här och snörvlar.. Det är säkerligen min tur snart.. =(
Jo igår köpte ja årets första semlor.. =) De ni.. men glömde bort dom så de ska ätas upp idag ist.. ska bli så gott..

Man kanske ska ta och få i sig lite frulle så man orkar med dagen..

Vädret idag: 14 minus... *burrr* det snöar så fint ute oxå.. Får vi se hur mycket vi får idag då.. =)


Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: w

du har väl inte missat den nya the hills bloggen? :)

2009-01-09 @ 13:26:31
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0