Kallt

Nu är de kallt igen.. och det är rätt skönt. Ligger runt 10 minus och det är helt ok. Man kan vistas ute, utan att frysa ihjäl!
Mår bättre idag, känner att de är på rätt väg nu. Så de är skönt..  Hur kallt har ni då?
Va händer i helgen då?
Ska nog försöka få ner tapeterna i den bliviade baren.. Jimmy har lånat någon ångmaskin som ska göra så de går lätt att ta bort tapeterna. Jag håller tummarna för de. Bara man få ner dem så är de att måla lister och sånt.. slipning av väggarna är säkert ett måste, nej fy.. måla är roligare. =) Sen när de är dax för att få upp de nya tapeterna så göra ja som vanligt.. går därifrån.. haha.. har lärt mig de nu efter 4 år tillsammans, att de är bästa att han får göra de själv.. ja serverar kaffe och är lite hejarklack.. haha..
Nej ja kanske ska ta ner tavlorna i de rummet iaf. Resten måste ja har hjälp med..

Ha en underbar dag i kylan!

Kommentarer
Postat av: Beckis

hehe, ja det är ju sjukt kallt ute, brrrrrr!

Synd att du va sjuk, jag vill ju träffa dig gummiluman=)



Puss o kram

2009-01-16 @ 19:25:35
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja har tagit hål i läppen=)

Checka min sida;) Är supernöjd!

Kyss

2009-01-17 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0