Äntligen

Äntligen fredag!!
O de är så härligt.. =) Vi ska inte göra något speciellt men de spelar ingen roll. De är något magiskt med fredagar.. hihi

Min älskade vän Becka har ått den glada nyheten att hon har kommit in på universitetet i Örebro. =) Är så otroligt glad för hennes skull.. De kommer att bli så bra för henne! *massa karmar till dig*

Usch de är så ruggigt ute och inne.. speciellt inne.. =/ Fryser och huttrar.. nej fy, vill ha värme..

Nu blir de lite tv tittande och vila på soffan en stund.

Hej hej.. ;)

Kommentarer
Postat av: Becka

Åhhh tack gumman vad du är gullig=)

Tack, jag finns alltid här för dig med! Du vet vi är i olika skeden i livet just nu och det är orskaen till att vi inte har hunnit träffats så mycket. Men bara vetskapen av att vi finns där för varandra är underbar att ha! Love ya girl....pussssss

2009-07-10 @ 12:39:18
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag får spara min äventyr tills senare (: Jag har faktiskt ingen aning, men mot slutet av Augusti någongång skulle jag tro (:

Hur går det för dig då? Är allt bra med er tre och sådär? (:

2009-07-10 @ 14:17:03
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0