De bara regnar

De bara öser ner.. =/ de är ju skit tråkigt.

En väldigt glad nyhet är att min älskade vän har blivit mamma idag. O jag är så glad. =) Bara längtar tills de kommer hem och kommit i ordning lite så hon ringer så jag får höra allt.. *hihi* En söt liten tjej blev de, precis som ja trott hela tiden.. ;)

Igår va vi in på speciallist mödrarvården på usö.. Har haft sånna regelbundna förvärkar så de ville att vi skulle komma in så de kunde kolla upp mig. Allt var lungt denna gång, som tur var, men ja fick order om att vila. Tycker ja vilar men men..  Är ju i vecka 34 nu, så de är ju inte långt kvar. Vill ju att bebis ska vara kvar en stund till där inne.. Eller ja efter ja fick samtalet att min vän blivit mamma så blir man ju att längta ännu mer.. ;)

Vi har oxå köpt en babyvakt. En topcom babytalker 2500, den verkar bra..Men de märks ju när bebis kommit sen.. ;)

Nej nu kom min Jimmy hem..

Hej hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud, de är inte långt kvar alls.

Och ja på ett sätt är de skönt att vara kvar i närheten, så jag kan åka hem närsomhelst och titta på eran bäbis och sen brorsans ;D tihihihi

2009-07-09 @ 17:01:05
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Becka

Absolut det måste vi hjärtat, saknar dig sååå mycket. Vi har träffats alldeles för lite nu!

Pusssss

2009-07-10 @ 08:21:54
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0