Fötterna

O dom gör så ont.. ajaja. svullna är dom och händerna med. Detta är fan inte kul alls. Svettas som en gris och allt är bara obehagligt. De är mycket gnäll nu. (men fasen vad jag har badat) ;)
De åskade och regnade bra här för ett tag sedan, tyckte de va ju kanon för då blir de ju svalare ute.. Men nej njej de är lika kvaft som förut tycker jag.
Så nu snart ska ja ställa mig i en kall dusch.  Sen ska ja börja med middagen så den är klar tills min älskade Jimmy kommer hem ifrån jobbet.

Igår var de sista gången på föräldrargruppen. Vi såg en förlossningsfilm. Den va helt ok.. Förväntade mig inte så mycket utav den.
På fredag ska ja till barnmorskan igen, tyckte de inte alls var länge sen ja va där men de är två veckor sedan nu. De är bra att veckorna rullar på fort för jag vill så gärna träffa bebis. Se vad de är för krabat som varit inne i magen och bökat.. =)
7 veckor kvar.. shit.. hoppas att de inte är så här varmt hela tiden för då står ja verkligen inte ut. De får gärna vara varm för de tycker ja om, men inte så här...

Nej nu ska ja sluta klaga och hoppa in i duschen.



Hej hej..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0