God kväll

Ja då va de snart dax att krypa i säng. =) De tycker vi om. Och guu så varmt och skönt de har varit idag. Visst ja jag har klagat på värmen.. men bara lite. ;) man har ju inte så mycket kläder som passar länge så de blir lite drygt att komma på något svalt att ha på sig. jaja.. jag är glad att de har blivit sommar. =)

Finaste Emma va i örebro idag och va jätte gullig att köpa med lite saker till mig ifrån ikea.. *tusen tack igen*  Så nu har ja nog allt till bebis.. ;)

Nej man kanske ska ta och lägga sig. Är så trött.. och slut.

Måste bara länka till en toppen blogg igen, som ja gjort ett par gånger nu. För oss The Hills fans så är denna blogg så förbaskat bra! http://alltomthehills.blogg.se/

Sov så gott raringar!


p.s är så förbaskat avis på min mamma och johnny.. dom är på chappen nu... vill oxå.... jaja nästa år blir de av att vi åker med.. ;).ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0