jippi

Jippi.. fick tag i en klänning till bröllopet nästa vecka =) Är så glad över de.. =) Det blev en blå en.. jätte fin och så matchar jag Jimmy nu. De ska man ju göra.. hihi

Det blev även lite till beisen idag.. hihi

4 st pyjamas,
2 st kortärmade bodys
2 st långärmade bodys
2 st påslakan set
2 st mössor
2 st avent nappflaskor (små)


Så nu har ja de mesta, så skönt för ja orkar inte ut nå mer nu. Är helt slut i kroppen och nu blir de vila som gäller.
Men så klart, så tvättar ja allt nu.. hihi, kan itne hålla mig. Men de är lika bra att få de mest klart. Så slipper ja bry mig sen och stressa över de som jag har gjort nu några veckor.

Nu blir de soffläge och tv, sen blir de godnatt!

Sov så gott!


 


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Tack min vän!



Det va fantastiskt skönt att jobba lite, skingra tankarna - och det hjälpte. Längtar tills morgondagen, för ännu några timmars arbete. Kunna få pyssla om de boende och slippa tänka!



Vad härligt med lite shopping :)



All kärlek!

2009-06-05 @ 21:32:23
URL: http://mirjamspanier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0