Ojoj

Shit 5 dagar sen ja skrev något.. Ok...
Förra söndagen va vi på bröllop, jätte fint och romantiskt... =) Dom va så fina så. Är så glad att vi fick vara medoch bevittna deras stora dag!
Sen va de jätte kul att träffa alla andra med som, Sanny, patrik, joel, jenny, fredrik, ylva och bruno. När man har träffat dom så kommer man på hur mycket man igentligen saknar dom.

I dag va jag hos barnmorskan. Allt såg jätte bra ut, kan sluta äta järntabletter nu och blodtrycket va bättre de med. När hon skulle lyssna på hjärtat så försökte den "rymma" haha,, ville inte att någon skulle höra.. Men så va de på ultralujdet med, ville inte synas alls.. ;) Hmmmm... har den nog fått ifrån oss båda.. haha..
Fick även en hel hög med papper.. bland annant förlossningsbrevet och blodgruppen + att ja fick papper med mig om att ja kanske har en brist som gör att ja inte kan bryta med narkos. Ska iväg på måndag och ta ett speciellt blodprov som ska skickas på analys i uppsala och sen får usö specialmödrarvården svaret.
Ska bli spännande att se om ja har den bristen eller inte. Skulle ju vara kanon om ja inte har den.. Så vi håller tummarna för de tycker jag.

I morgon är de banne mig midsommarafton. Och va är de för väder.. jo de regnar.. guu så trist det är! Men ja hoppas att ni får en mysig afton iaf.. Med mycket jordgubbar, sill och nubbe... ;)

Nu blir de snart sängläge. Lunch hos svärmor kl. 11.30 i morgon.. =)



Puss o kram på er!


p.s. magbild kommer snart.. ;) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0