Hipp hipp hurra!

Idag fyller min kära Sambo Jimmy 34 år, sen får vi itne glömma han mormor som blir 95 år idag med!
Dom kan dom.. ;)

Nu är smörgåstårtan gjord, allt är bakat och klart så nu ska de bara bli lördag.. Han har lite fest i dag med, men "kalas" blir de i morgon!.. =)

Dagen har varit lite jäktig men bra. Så nu är de bara sängen som fattas.. Men de blir nog inte än på ett tag. Det som är så skönt med att ha fest hemma de är ju att man kan lägga sig när man har tröttnat.. Och de tycker jag är kanon just nu! hihi

Ha en jätte mysig kväll! Nu ska ja försöka få se Let´s dance, tror inte de bli lätt, men va fan ja ska iaf fösöka.. haha


Puss!
p.s. nu har jag ett jätte fint barnrum..
ska lägga ut bilder på de..
sen fick ja ju träffa min underbara mamma oxåså de har varit kanon dagar
..d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0