Snart dax för Zzzzzz

Och de ska bli sååå skönt. hihi
Gårdagen va inge rolig. Spydde, fan va jag hatar detta. Vilken andledning då? Jo av någon lukt här hemma.. *stor suck* När ska detta gå över? Man blir ju såå matt.. jaja.. kännde mig bättre till kvällen iaf så E och P kom över och vi åt tacos och glodde på film. Vi såg Australia med Nicole Kidman. Den va helt ok tyckte jag förutom att jag tyckte den va ofantligt LÅNG.. Men men vi kom igenom den iaf.. =)

Idag blev de ställberg efter ja väl kom upp. Mådde inge vidare idag heller men de blev bättre när ja fick ett miljöombyte. Sen va de denna eviga fråga.. va ska vi äta till midag? O de blev grillat helt enkelt.. =) Ända maten jag verkligen tycker om nu förtiden, grillat kött, kroketter, gräddfil och gräslök. *muma* hihi
Blev en film till, Seven Pounds med Will Smith. Den tyckte ja om.. Sorglig och ett oväntat slut. Kanon.. =)
Nu är de nog snart dax för sängen igen.. Det bär av till ställberg i morgon med. Jimmy ska sätta upp två fågelholkar eller något sånt..


Sov så gott! ;)

p.s. bebis grejar som f*n inne i magen,
hmmm.. boxningsmartch eller nå känns de som.d.s

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag vill också grilla! Såå gott...



Du kanske har en liten boxare där inne? Eller så kanske den dansar?



STOR kram på dig!

2009-03-23 @ 17:47:18
URL: http://linduz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0