Helloo

Hej på er!

Nu va de ett tag sen jag uppdaterade. Jag har haft fullt upp och sen har ja haft lite problem med mitt lågablodsocker.. Har yrsel.. inget jag rekomenderar..
Så i onsdag så va ja hos barnmorskan och kollade upp allt, allt såg bra ut men ja ska ta de lungt. Fick höra vår lilla räkas hjärtljud oxå, shit de va riktigt fränt att höra och så mätte hon mage med. Ligger kanon på kurvan.. så de är ju bra. =)

I morgon blir de nog borlänge. Måste köpa kavaj och finbyxor till Jimmy, ska ju på bröllop i juni. =) Själv ska ja vänta till typ e vecka innan bröllopet för att köpa någon klänning. Jag är ju enorm då.. =/

Kan tala om att min bebis är emormt vild på kvällar/nätter. Just nu är de jätte kul att trycka på min urinblåsa.. är mottligt road över att få gå på toa var 3 minut.. ;) Härligt att vara gravid.. haha.. Och det börjar bli jobbigt att spela guitarhero när bebisen ska vara med och spel innefrån magen.. haha.. Ja ni... de är så skumt att vara gravid så de finns inte. Det är jätte kul och härligt men förbaskat skumt.. =)

Nej nu blir de en varm dusch sen hopp i säng och läsa bok.


Puss o kram på er!




7/5.
Svankryggen blir bara värre och värre..
Linnena blir svårare och svårare att få på sig. ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du är! :D

Kramar

2009-05-09 @ 00:13:26
URL: http://linduz.blogspot.com
Postat av: Anonym

ååh gosh, vad stor du börjar bli (: spännande !

Kan inte tänka mig hur det måste vara att kissa hela tiden, uschi. Men vad gör man inte, efter nio månader är de ju en helt annan sak ;D

2009-05-09 @ 15:10:51
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: sanny

sikken fin mage du har :)

2009-05-11 @ 10:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0