God morgon

O här snöar de för fulla muggar.. De ni.. ;) Snöar det hos er med? Blåser gör de med.. =/ de är mindre kul tycker jag.. hihi först gången de snöar efter Wille föddes. =) Vet inte va de va men blev lite sentimental igår när ja va ut med hunde & de snöade o så tänkte ja på Wille.. ja hurrenini.. va knäpp man blir efter man fått barn.. hahah

Händer idag då.. Jo som sagt förut så ska ja hämta ut paket.. Men de går segt.. vet inte om ja vill gå ut.. ;) jaja.U sover Wille iaf så då hinner ja fixa till håret så man vågar gå ut, sen starta bilen så den är varm tills vi ska åka.

Jo.. glömde nästan. Wille sov från 22.00- 06.00 i dag.. *tjohoooo* Så nu är jag dyng trött för att jag har fått sovit en hel natt.. =/
Fick ett mycket upprörade samtal i morse med. Ska inte ta upp de här.. de handlar ju inte om mig. Men fan va arg ja blev.. Man gör inte så.. Att folk inte fattar!! *morrar* jaja nog om de..

Fixa håret, sen ring och se om finaste Emma 6 Elias är vakna.. ;)

Ha en mysig dag i snöovädret!!

Tjing Tjing..

Kommentarer
Postat av: the city

det snöar lite tycker inte alls om det=(

2009-11-05 @ 18:51:13
URL: http://allaboutthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0